Izmaiņas iestāžu darbībā sakarā ar ārkārtas situāciju

Izmaiņas iestāžu darbībā sakarā ar ārkārtas situāciju

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, valsts iestādes veic izmaiņas apmeklētāju apkalpošanas nodrošināšanā.

Lauku atbalsta dienests līdz šā gada 14.aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, kā arī atceļ visus ieplānotos publiskos pasākumus – seminārus, konsultācijas un konferences. Dienests aicina klientus neskaidros jautājumus noskaidrot, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 vai rakstot uz e-pastu lad@lad.gov.lv. Aktuālā informācija būs pieejama dienesta mājaslapā www.lad.gov.lv, dienesta sociālo tīklu kontos, kā arī saziņā ar dienesta virtuālo asistenti Ievu.

Arī Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uz laiku pārtrauc apmeklētāju pieņemšanu. Atbildes un konsultācijas tiks sniegtas telefoniski vai e-pastā. PVD kontaktinformācija pieejama ŠEIT. Paraugi no meža cūkām joprojām tiek pieņemti. Lai uzzinātu veidu, kā to izdarīt, nepieciešams sazināties ar pārvaldi.

Valsts meža dienests (VMD) aicina klientus – meža īpašniekus un citus apmeklētājus – ar dienestu sazināties attālināti un atturēties no klātienes apmeklējuma mežniecībās. Ja konkrētā jautājuma kārtošana ir neatliekama, jāmeklē iespējas to risināt attālināti. VMD adresētos iesniegumus pieņems attālināti – tiešsaistē Meža valsts reģistrā, vai rakstot uz iestādes oficiālo e-pasta adresi, vai izmantojot pasta starpniecību, vai atstājot pastkastē pie mežniecības, tādā veidā maksimāli samazinot kontaktus ar klientiem. Uz iesniegumiem Valsts meža dienests atbildēs, sazinoties ar katru klientu telefoniski vai rakstiski.

Informāciju apkopoja Iveta Eglīte